هتل سیده پرنسس آنتالیا
نوشته شده توسط : سیمین

هتل سیده پرنسس آنتالیا  

هتل سیده پرنسس آنتالیا  در منطقه سیده آنتالیا بنا شده است و  با فرودگاه آنتالیا 60 کیلومتر و 65 کیلومتر با مرکز شهر و تا مراکز خرید تنها 1.5 کیلومتر فاصله دارد. این هتل 5 زستاره دارای ساحل اختصاصی می باشد و تمامی اتاقها دارای بالکن که رو به دریای مدیترانه که چشم انداز زیبایی دارد.منطقه سیده یک مکان تفریحی مدرن در منطقه ساحلی سیده شهر آنتالیا است که از آب و هوای مطبوع و دلپذیر برخوردار بوده و درختان انبوه ، فضای سبز و دریای بیکران اطراف آن واقع شده اند . همکاری کارکنان ورزیده و خوش برخورد این هتل مجهز باعث شده تا محیط هتل همیشه آراسته و نظیف بوده تا گردشگران تور آنتالیا احساس راحتی و رضایت نمایند . 

امکانات اتاقها:

اتاقهای هتل سیده پرنسس آنتالیا شامل ۳۲۳ اتاق معمولی ،خانوادگی و استاندارد مدرن و مجلل زیبا است که در اندازه و طراحی متفاوت ، پاسخ گوی نیاز های گردشگران تور آنتالیا با هر سن و سلیقه ای می باشد . چیدمان و رنگ آمیزی اتاقها شاد و گرم میباشد و دکوراسیون آن مدرن می باشد که باعث شده اتاقها دلباز و شاد به نظر برسد و مسافران در اتاقها احساس راحتی کنند.روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی  و . . .  گوشه ای از خدمات اتاقهای هتل سیده پرنسس آنتالیا است  .

امکانات هتل سیده پرنسس آنتالیا:

استخر روباز ، استخر سرپوشیده و استخر کودکان ، پارک آبی با چندین سرسره ، زمین تنیس ، بسکتبال ، واتر پلو ، باشگاه ورزشی پیشرفته ،  ورزش های آبی موتوری و غیر موتوری ، ماساژ و اسپا ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی و بخار ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ،سال زیبایی ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، فروشگاه ، رستوران ، آسانسور ، مرکز تجاری ، انبار بار و چمدان ، خدمات گردشگری ، رستوران هایی مجلل با فضاهایی دلنشین ، اسنک بار ، بار ، کافی شاپ ، محوطه حمام آفتاب ، پلاژ اختصاصی و . . . اشاره نمود که باعث رضایت مسافران تور آنتالیارا به خود جلب کرده است.

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

تور آنتالیا تیر 95 

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل سیده پرنسس آنتالیا,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: